25 способів покращити якість контенту вашого веб-сайту

Протягом довгого часу ми знали, що якість має значення для Google. Метт Каттс, перебуваючи на посаді старшого інженера Google, опублікував у своєму пості, поняття «якість» згадується кілька раз, як важлива сутність для Google.  Якість має значення, коли справа доходить до контенту, а також це має значення, коли справа доходить до посилань.

Проте, побудова контенту і посилань не має бути неприємною. Власники веб-сайтів  схильні думати про контент  у дуже вузькому значенні.

І так, давайте відкриємо наші творчі можливості і подумаємо про всі види способів додавання якісного контенту  на нашому Веб-сайті.

Варто запам’ятати декілька речей:

  • Ви обмежуєтесь лише кордонами які ви встановили для себе самого і свого веб-сайту. Дозвольте собі думати абсолютно іншим шляхом, ніж ви думали до цього.
  • Зміст вашого веб-сайту повинен бути написаний для ваших клієнтів…не для вас. Зміст вашого веб-сайту не повинен бути написаний для пошукової системи. Пошукова система не ваша цільова аудиторія.
  • Подумайте про загальну картину вашого сайту, так наче вона є живою, дихаючою сутністю. Після цього всього, веб-сайт повинен продовжувати рости на постійній основі і ніколи не бути застарілим або застійним.

Давайте поринемо в цікавий матеріал: Якісний контент для вашої цільової аудиторії.

  1. Календар подій. Він ідеально підходить для сайтів, подібних на сайти нерухомості майна, з метою показу майбутніх вільних будинків; Для сайтів майбутніх книжкових магазинів, з метою повідомлення про майбутні автограф сесії письменників або зустрічі письменників; Для сайти колекціонерів,  з метою показати зустрічі через  всю країну і т.д.. Будьте впевнені  в тому, що користувачам дозволено відправляти їхні власні події для розміщення на календарі.
  2. Карти. Розгляньте існуючі види сайтів нерухомості, про полювання або риболовлю, сайти про кемпінг, готелі, або сайти про відпочинок під відкритим небом та будь-які інші сайти для розташування на карті. Незабудьте додати інформацію в низу під картою, яка описує цю карту і підкреслює мету використання на вашому сайті.
  3. До/після використання. Це чудово підійде для товарів або послуг , які ви продаєте, де клієнти можуть написати і обговорити, як саме цей продукт або послуга допомогла їм. Це може мати вигляд міні статті або відгуку.
  4. Фотографії ваших клієнтів. Ви можете виділити на вашому сайті спеціальне місце, куди ваші покупці зможуть завантажувати свої фотографії або вирізки з журналів. Це ідеально підходить для сайтів про відпустку, розважальних сайтів, весільних сайтів, сайтів про догляд за дітьми, сайту фотостудії та ін.. Як могли б ви використати цю ідею на сайті про Хелоувін? Або на сайті про квіти?
  5. Онлайн розмальовки. Тут використовуйте вашу уяву. Якщо ви встановите декілька розмальовок про характеристики вашої відпустки, діти можуть розфарбувати ці розмальовки і розмістити їх онлайн, перед їхньою поїздкою в спеціально виділеному місці на сайті. Після поїздки, їх батьки можуть розміщувати фотографії і записи про свою поїздку. Це їх «веб-сайт» про їх подорож, все організовано на вашому сайті, як привілей для забронювання  через ваш сайт відпочинку. Що вони будуть робити з цією інформацією? Вони збираються розповісти своїм друзям, бабусі і дідусю, тітці Едні та іншим. Вони збираються зв’язатися з цим. Ви можете використовувати цей привілей як частину вашого УТП (унікальна торгова пропозиція) для виділення вас серед ваших конкурентів. Будете будувати  односторонній зв’язок між вашими попередніми клієнтами і плюс видимість для майбутніх клієнтів. Безпрограшний варіант. Ви обдумаєте багато способів додавання розмальовок (або схожої творчої  діяльності для дітей) вашого сайту, якщо ваш сайт буде відноситися до таких, що стосуватиметься дітей.
  6. Блоги або форуми безумовно додають свіжості контенту вашого сайту.
  7. Статті або нові сторінки про захоплення вашої цільової аудиторії. Пишіть новий контент регулярно – Вашою метою повинно бути раз або два рази на тиждень.
  8. Від експерта Питання/відповідь на головній сторінці вашого сайту. Найміть експерта який відповідатиме на запитання і розміщуйте одне запитання/відповідь на тиждень (або на день – в залежності від ваших можливостей) на головній сторінці вашого сайту. Розмістіть архів минулих запитань/відповідей з можливістю пошуку на вашому сайті.
  9. Опис товарів. Якщо ваша індустрія має товари або програмне забезпечення , обміркуйте написання відвертих описів цих продуктів. Опублікуйте описи на вашому веб-сайті, а також розміщуйте їх у кількох онлайн публікації. Читачів завжди зацікавлені в повністю відвертих оглядах, де автор перераховує, як позитивно так і негативно сторони продукту. Якщо ви маєте бізнес по озелененню, як би ви могли використати цю ідею? Якому продукт ви б, як експерт, віддали перевагу і чому?
  10. Короткі поради. Якщо ваш продукт або послуга мають короткі поради, докладно опишіть їх ряд і опублікуйте на вашому сайті. Розішліть  їх у вашому інформаційному листі. Зробіть так, щоб ваші читачі відправляли вам поради по використанню певного продукту. Запропонуйте знижку на додаткові продукти, за надання таких порад.
  11. Часті питання. Часті питання це контент – контент  того, що ваша цільова аудиторія хоче знати. Як тільки ви отримаєте запитання від ваших читачів, додайте додаткові питання і відповіді до ваших частих запитань,  що б тримати аудиторію в курсі.
  12. Інструкція. Людям подобається інструкція. Якщо ви продаєте частини сантехніки,то чому б не встановити інструкції по встановленню нового туалету? Облегшіть цю роботу вашим клієнтам, і вони будуть повертатися до вас знову і знову. Створіть каталог інструкцій. Будьте Туалетним Хлопцем в мережі. Можливо звучить не дуже чарівно, але якщо вас легко знайти в мережі і трафік ви перетворюєте в продажі, ви можете дозволити собі бути чарівним поза мережею!
  13. Зміст який вирішує проблему. Чому люди відвідують Інтернет? Щоб знайти інформацію або знайти ціни в магазинах. Якщо ви можете вирішити проблеми ваших відвідувачів, то ви даєте їм саме те, що вони шукають в мережі. Наприклад, давайте припустимо, що ви продаєте Східні килими. Ваша потенційна клієнтка в пошуках ідеї щодо оформлення свого офісу. Її офіс дуже маленьким, і вона намагається продумати, як додати в нього кольору. Більшу частину стіни займає вікно і металева книжкова шафа. Ви створили каталог контенту, що демонструє фотографії проблеми/рішення, які вирішують ваші східні килими, включаючи один, який зображує східного бігуна. Контент містить не лише фотографії, він також має текст опису кожної проблеми і відповідне рішення. Ваш потенційний клієнт знайшов вашу сторінку в результатах пошукової системи.
  14. Історичні дані. Скажімо, ви продаєте сталеві труби. Яка історія сталевих труб? Створення сторінки із вкладенням цієї історії це буде досить доречно. На справді, крокуйте далі, створіть сторінку де буде порівнюватися сталь , мідь та інші види труб; те що є причинами іржі; наскільки міцна сталь; яка цінність сталевих труб насправді(як сталеві труби використовувало майже кожне будівництво, і т.д.); Як довго протримається сталь; і в подальшому буде створюватися весь розділ надзвичайно цінного змісту вашого Веб-сайту.
    Це хороший улов.  Чи цінується цільовою аудиторією компанія сталевих труб?  Подумайте для цільової аудиторії: професійні класи освіти по всій території США.  Це був би чудовий ресурс для них.  Якщо вони слідували цьому сайту, все це буде під – .edu, чи не буде це чудовим популярним посиланням будівельників для сайту? Подумайте про це хвилину. Ми говоримо про якість контенту і якість побудови посилання.
    Наступним прикладом історичних даних, може бути готель  по вулиці Сімонс  що розташована на острові. Готель звичайно ж може забезпечувати історичні дані на веб-сайті про острів так само, як і інформацію про тур.
    Як сайт, що продає  частини  Mustanga може використати цю стратегію?  А сайт що продає весільні сукні?
  15. Інтерв’ю – ще один найпростіший шлях побудови контенту! Інтерв’ю експерта у вашій індустрії. Відправте експерту лист із запитаннями і дозвольте експерту відповісти на нього власними словами. Нічого не змінюйте у відповіді експерта, за винятком корегування друкарських помилок або граматичних помилок. Завжди будьте щирим з експертом, і завжди підтримуйте цілісність статті. Пишіть ряд статей інтерв’ю  і встановлюйте їх на головній сторінці вашого сайту.
  16. Періодичні статті. Ваша індустрія «періодична» в будь якому відношенні? Якщо так, то періодичні статті завжди надзвичайно популярні.
  17. Статистика. Пропозиція статистики на вашому сайті також є одним із засобі додавання контенту до вашого веб-сайту. Якщо статистика не ваша власна, завжди вказуйте де ви її взяли. Цитуйте джерело!
    Як можуть фінансові сайти або сайт іпотеки використовувати цю стратегію?
  18. Колонка порад. Це може бути використано для сайту знайомств, або для інших сайтів також. Як може сайт SEO використати цю стратегію? А сайт по оздобленню будинків? А щодо сайту пластичної хірургії?
  19. Переможці місяця. Давайте приставимо, що ви маєте сайт де продаєте вирізані квіти. Відправляєте вашій аудиторії в мережі фотографії букетів і  механізми їх створення. Користувачі виконують завдання. Після чого, публікують свої фотографії в мережі. Вибирається переможець місяця, і його фотографія квітів публікується на головній сторінці сайту. Переможець отримує в подарунок сертифікат на $
  20. Використовуючи приклад про квіти, створіть відео-уроки по створенню композицій із квітів. Переконайтесь, що ви продаєте всі матеріали, які будуть потрібні вашим відвідувачам для створення композиції з квітів. Тоді вони зможуть створити композицію, якщо будуть слідувати відео-урокам.
  21. Знову продовжимо з прикладом про квіти, нехай ваші клієнти відправлять ескіз, як вони створювали свою квіткову композицію, цей матеріал буде використано, так само, як фотографію. Розмістіть цю інформацію на вашому сайті. Скомпонуйте всі ці матеріали у ваш онлайн магазин. Будьте творчими. Чи можете ви зробити дещо схоже на вашому сайті у вашій індустрії? Якщо ви маєте сайт продажу костюмів? А сайт мистецтв? Додайте трохи іронічності і використовуйте це на сайтах про полювання або рибальство.
  22. Щомісяця відправляйте інформаційного листа пропонуючи ваші власні поради, поради від клієнтів, пункти із знижками, ідеї для відпустки, переможець місяця і т.д. Заохочуйте читачів публікувати їхні ідеї в блогу. Публікуйте минулі інформаційні листи на вашому сайті для збільшення контенту.
  23. Біографія про чиєсь життя, якщо вони відносяться до вашої індустрії. Ви можете побачити як це добре працює, якщо ваш сайт присвячений громадянській війні або розвиваєте книжковий магазин.
  24. Новини подій, що відносяться зокрема до вашої індустрії.
  25. Сторінка спорідненої спільноти, якщо це місцевий веб-сайт. Наприклад,ви можете обговорити місцеві ресторани, малі ліги бейсболу, відкриття школи та ін.. на сторінках спорідненої спільноти або блогу.
    Ми тільки почали з ідей. Всі вони залежать від індустрії, яку ви обрали і товарів, які ви продаєте. Одягніть ваш творчий капелюх і творіть.

На закінчення… Запам’ятайте думати «якісно», коли створюєте контент. Ці ідеї допоможуть вам розпочати.

І подумайте про ще один пункт. Якщо ви розпочали створювати якісний контент, то чому потрібно слідувати? Якісним посиланням. Сайти будуть посилатися на ваш контент, тому що ви робите те, що повинні робити: даєте вашим клієнтам  те, що вони хочуть бачити, коли вони заходять на ваш веб-сайт. Вони хочуть бачити нову, захоплюючу, «якісну» інформацію, що оновлюється на постійній основі.  Ви станете довіреним джерелом цієї інформації.

Робін Ноблес

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *