9 маркетингових помилок перекладачів

Ми всі робимо помилки, але навіщо витрачати гроші і час з неправильною маркетинговою стратегією або планом, коли ми маємо професіонала, який може допомогти нам? Чому б не попросити допомоги? Правильно.

Прочитайте пост і скажіть, що ви думаєте: маркетингові помилки можуть привести до уповільнення ваших планів і проектів. Ви можете виправити ці маркетингові помилки  самі, ви можете попросити про одноразову консультацію, а не втручання професіонала, але справа в тому: чи не буде це краще, щоб уникнути їх?

Просування бізнесу на місцевому рівні, в Інтернеті або просто з’єднання мережею або по електронній пошті з агентствами є дуже важливим, особливо, якщо (а) ви починаєте зараз і (б) ваша мовна комбінація або цільовий ринок є дуже конкурентоспроможним .

Маркетинг складний, може бути нудним і вимагає часу, але неспроможність уникати цих маркетингових помилок зробить речі більш складними.

1. Націлюйтесь на кожного

Якщо ви вирішили спеціалізуватися – незалежно від того, у скількох сферах – Ви вже знаєте, що те, що може працювати на технічній галузі може не працювати для творчої і так далі. Усе не так вже й відрізняються в маркетингу: що може працювати на одну аудиторію, може не досить добре працювати на іншу. Претендувати на те, щоб сподобатись кожному потенційному клієнту, з яким ви зустрічаєтеся, це помилка номер один в маркетингу,  це нереально і в значній мірі нудно. Читайте: це знак, що ви дійсно не є особистістю, а, як правило, хочете задовольняти людей дуже поверхнево.

Це те, чого ви хочете? Робота з людьми, які вам подобаються також допоможе вам побудувати гарну мережу зв’язків.

2. Уникайте професіоналів

Інвестування в ваш бізнес включає рішення також як просувати і продавати себе клієнтам, щось, що може знадобитися для націлювання, брендинг, дизайн, планування. Невеликі агентства або консультант можуть допомогти з цими завданнями, а поки вони запропонують те, що потрібно зробити, щоб уникнути дуже поширених маркетингових помилок, як неправильний вибір імені, напартачте з вашим планом і т.д.

І навіть якщо це буде коштувати декількох місяців вашої перекладацької зарплати, то це буде того варте, і результати будуть на професійному рівні.

3. Будьте постійними

Якщо ви плануєте вести блог, заведіть редакційний календар, щоб допомогти собі вчасно проводити оновлення. Якщо ви використовуєте соціальні медіа, займайтеся цим постійно. У випадку відсутності сталості це не просто дуже непрофесійно ідея, але й це змусить людей відноситись з підозрою до вашого профілю і його буде важко запам’ятати.

4. Будьте наполегливими

Багато людей думають, що бути надмірно наполегливими і сміливими – це єдиний спосіб бути помітними. Насправді, сьогодні багато людей думають, що маркетинг лише про те, щоб бути помітним. І це вбиває бізнес і професіоналізм.

Так чому ж усі роблять ту ж маркетингову помилку? Клієнти не будуть наймати вас через ваших 25 листів і 100 твітів про ваше резюме і навички або просто тому, що ви створити аватар , на якому виглядаєте краще, ніж в дійсності. Будьте комунікабельними, займайтеся своєю справою, будьте чесними щодо своїх помилок, впливайте  і діліться безкоштовно – покажіть людям, як ви дійсно любите те, що ви робите,а не те, що ви ненавидите їх. (Детальніше тут)

5. Шахраюйте

Якимось чином пов’язана з попередньою, і дуже часта помилка маркетингу. Повинно бути щось, що робить вас вами. Це може бути невелика річ, або ряд унікальних навичок і вмінь … але має бути. З його допомогою можна побудувати свій бренд і маркетингову стратегію. Якщо будете фальшивити, люди помітять це. Навіть коли ви зробите це один раз.

6. Переоцінка реклами

Можливо, ви хочете це спробувати і подивитися, чи це спрацює, але, перш ніж платити за це, переконайтеся, що вся структура бізнесу і план маркетингу готові вітати відвідувачів і клієнтів, залучених вашою рекламою. Подумайте зв’язно: як тільки ваш профіль входить в мережу, це простежується, це як залишати невеликі крихти, що ведуть до вашого будинку. Але якщо будинок ще не побудований, то, що гості збираються робити? Спочатку продумайте бізнес, а вже потім рекламу.

7. Недооцінені деталі

Копія вашого сайту, контактні дані на візитках, логотип, ваше ім’я, слова, використовувані слова для виступів. Всі ці деталі говорять дуже багато про те, хто ви є, ваш рівень підготовки і скільки ви наслідуєте когось. І тільки тому, що люди вам цього не кажуть, це не означає, що вони не помітили це.

8. Направлення на невірний ринок

Не всі спеціалізації є життєздатними. Не всі ринки хороші для нас. Перед тим, як захопитися ентузіазмом і зробити ще одну маркетингову помилку, зробіть дослідження, щоб (а) знати краще ваш цільовий ринок  і (б) оцінити можливі альтернативи.

9. Думаєте, що це легко

Маркетинг – дуже популярне слово в індустрії перекладу. Але чи ми впевнені, що ми знаємо, що це означає? Чи ми впевнені, що ми досліджуємо, читаємо і займаємось вивченням, щоб отримати потрібні нам маркетингові кваліфікації, щоб називатися професіоналами? Або, можливо, ми переповнені ентузіазмом і готові знайти нових клієнтів? Остерігайтеся обіцянок простих рішень і рецептів, які є просто купою добре оброблених але перероблених слів  інших людей.

Маркетинг включає в себе також цифри, дані та розрахунки, більшість людей забувають згадати про це, коли ви попросите їх надати вам пораду. Це не легко, це не складно, але як і багато інших професії, він вимагає підтримки професіонала.

Читайте: ви довірите свої переклади комусь, хто говорить 2 мовами, але не має досвіду перекладу або знання термінології?

Анна Гуч, перекладач Міжнародного Центру Перекладів “Майвік Солюшнс”

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *