Анна Вінтур визнана найвпливовішою жінкою в ЗМІ

Згідно з журналом Forbes, головний редактор журналу Vogue Анна Вінтур є найіпливовішою жінкою в ЗМІ та сфері розваг.

Вінтур заробила репутацію одного з найвпливовіших і найзначущіших коментаторів моди.

Знаменитий бос мод також є художнім директором видавництва Vogue Conde Nast.

Серед інших знаменитостей в цьому списку є Бейонсе, Тейлор Свіфт та Джоан Роулінг.

Forbes складає щорічний список, спираючись на зароблені гроші, згадки в ЗМІ та загальний вплив.

Тож чому Вінтур лідирує?

Медіа-аналітик Аліса Ендерс має теорію.

“Це досить просто, чому Анна Вінтур є першим номером – просто Шеріл Сандберг з Facebook і Сьюзан Войчікі з Google не включені в цей список”, – говорить вона. “Під засобами масової інформації вони мають на увазі друковану пресу та виконавське мистецтво.

“Вони (Forbes) цілеспрямовано сегментували рекламних геніїв Facebook і Google, незважаючи на те, що ці дві компанії сьогодні є рекламними монстрами”.

“Диктування смаку”

Незважаючи на те що, Вінтур все ще витісняє інші великі імена, включаючи Бонні Хаммер (номер два), голова медіа-компанії NBCUniversal.

“Анна Вінтур є найвпливовішою жінкою у друкованій пресі, просто тому, що журнал Vogue є вершиною диктування смаку та жіночої моди”, – пояснює Ендерс.

“Вона втілює сьогодні трансатлантичні зв’язки комерційної моди, охоплюючи континент, де мода народилася в результаті динамічних інновацій британських та американських будинків моди”.

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *