Граматика і письмо в англійській мові

Мова була би незрозумілою без граматики, тому що граматика складається з правил, які використовуються для об’єднання слів таким чином, щоб надати їм значення. Питання не в тому, чи повинні ви знати граматику, а в тому, як вчити її найкраще.

 

Традиційне викладання мови

У традиційному методі викладання іноземної мови учням процес навчання перевернуть з ніг на голову, і це дає погані результати. У більшості мовних курсів в якості основи знання мови викладають граматику.

Найшвидший спосіб навчити студентів читати іноземною мовою – це навчити їх спочатку говорити цією мовою. Найшвидший спосіб вивчити базову граматику, щоб студент міг успішно скласти вступні іспити до коледжу або університету, побудувати міцний фундамент знань, – це навчитися вільно говорити іноземною мовою. Всякий раз, коли процес інвертується, тобто відбувається все навпаки, багато зайвого часу витрачається на те, щоб досягти успіху в навчанні граматиці, читанню та письму.

Найшвидший спосіб добре вивчити граматику – навчитися усному мовленню англійською мовою. Коли ви повторюєте речення достатню кількість разів, то вони звучать у вас правильно і базова граматика заучується автоматично. Заняття повинні бути наповнені граматикою, але так, щоб навчити учнів говорити, а не писати.

Найсприятливіший момент часу, коли потрібно починати вивчати граматику

При пропріоцептивному методі навчання мови задіються і тренуються всі когнітивні та сенсорні центри мозку, що відповідають за мову. Коли найкраще дізнатися, що по-англійськи “That is a book” – це твердження, а “Is that a book?” – це питання? Кращий момент – це коли учень вже навчився вживати ці вирази в усному мовленні, і змінювати порядок слів. У той же час добре б вивчити і багато інших схожих речень, так щоб можна було розвинути когнітивні відчуття, які розвивають моторику і зворотний слуховий зв’язок. Так можна навчитися розуміти, що формулювання і тон першого речення вказують на те, що це твердження, тоді як друге речення – питання. Те, як звучить речення, служить дороговказом на його значення і спосіб написання. Чи так це? Правильно! (Right? Right!)

Існує також зв’язок між гарною вимовою і правописом в англійській мові. Часто люди роблять помилки в правописі слів внаслідок їх неправильної вимови. Рано чи пізно, кожен, хто бажає навчитися писати англійською мовою, повинен освоїти правопис. Можливо, правопис освоїться швидше, якщо спочатку навчитися вимовляти слова правильно, ніж якби спочатку вчитися писати, а потім – говорити. На практиці, можна навчитися писати нові слова, додаючи їх у свій словниковий запас з кожним новим уроком.

Граматика і правопис – абсолютно необхідні речі при оволодінні мовою, і їх можна освоїти більш ефективно і в більш короткі терміни, якщо вчити їх за допомогою аудіо-вправ і повторень вголос. Навчання граматиці за допомогою мови має велику перевагу в розвитку когнітивного відчуття за рахунок використання двох додаткових функцій – зворотного зв’язку моторики (м’язи і нерви) і звукового зворотного зв’язку. Викладання граматики за допомогою письмової вправи розвиває когнітивне відчуття (по пам’яті), але це розвиває тільки візуальний зворотній зв’язок. Незважаючи на те, що візуальний зворотній зв’язок має деякі переваги, важливо одночасно розвивати розмовну мову.

Закріплення мови тільки лише через візуальний зворотній зв’язок набагато менш ефективний і навіть уповільнює прогрес, порівняно з закріпленням знань через зворотній зв’язок моторики і звукову зворотний зв’язок. Набагато швидше піде процес оволодіння граматикою тоді, коли речення звучить, а не коли воно сприймається візуально. Не варто недооцінювати той факт, що на підсвідомому рівні в учнів виробляється відчуття граматики: тобто коли речення звучать правильно, а коли – неправильно. Важливою функцією пропріоцептивного методу є сприйняття/відчуття відтворюваних речень в послідовному сенсорному зворотному зв’язку за допомогою порожнини рота, язика і дихання, які відрізняються при вимові стверджувальних та питальних речень. Логопеди, які працюють з дітьми, що мають проблеми з мовою, звертають особливу увагу на цю частину.

Набагато більше часу буде потрібно на те, щоб учень спочатку навчився правильно писати, а тільки потім говорити англійською мовою. Ефективніше було б, якби учень спочатку навчився правильно говорити і тільки потім став знайомитися з правилами граматики. Ще ефективніше – правила граматики включати безпосередньо в уроки розмовної мови.

Якщо ви будете вивчати розмовну англійську мову протягом шести місяців або року, то зможете навчитися говорити вільно. З гарним знанням розмовної англійської мови, у вас з’явиться почуття і розуміння її граматики. Однак якщо витратити стільки ж часу на вивчення основ граматики англійської, то у вас буде обмежена свобода у вираженні думки, і мало практичних знань граматики. Можливо, саме тому ви читаєте зараз ці рядки. Можливо, ви довго вчили англійську  за традиційною методикою, і так і не змогли заговорити нею.

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *