Що потрібно, щоб зареєструвати бюро перекладів в Україні?

Що потрібно, щоб зареєструвати бюро перекладів в Україні?

 
 
2 ответы
  1. Irene_
    Irene_ says:

    Відповідно до Закону України «Про господарські товариства», реєстрація юридичної особи може здійснюватися різних організаційно-правових формах. Найпопулярнішими видами юридичних осіб в Україні є Товариство з обмеженою відповідальністю та Приватне підприємство.

    Для реєстрації юридичної особи, необхідно надати наступні відомості:

    -Паспорті дані засновника (-ів)
    -Дані про юридичну адресу реєстрації юридичної особи, а також документ, що підтверджують право на її використання з такою метою (договір оренди і т.п, в разі, якщо адресою реєстрації юридичної особи не є адреса місця постійного проживання одного із засновників).
    -Види діяльності, якими планують займатися засновники після реєстрації юридичної особи
    -Нотаріальна довіреність від кожного із засновників окремо, на уповноваження особи для здійснення дій пов’язаних з державною реєстрацією юридичної особи

    Статут юридичної особи і рішення (протокол установчих зборів) засновників про створення
    юридичної особи готуються юристами, після отримання необхідної інформації щодо майбутньої діяльності підприємства.

    Порядок реєстрації юридичної особи складається з цілої низки етапів, які буде розглянуто нижче:

    (I) ЕТАП. РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ У ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА. Для проведення державної реєстрації юридичної особи державному реєстратору необхідно подати такі документи:

    -Заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи (Форма №1);
    -Примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення юридичної особи;
    -Два примірники установчих документів(статут);
    -Документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи.
    -Нотаріальна довіреність від кожного із засновників окремо, на уповноваження особи для здійснення дій пов’язаних з державною реєстрацією юридичної особи
    Усі документи повинні бути складені державною мовою, реєстраційна картка заповнена друкованими літерами. В разі, якщо усі документи складені та підготовлені відповідно до вимог, державний реєстратор протягом 3-х робочих днів повинен видати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

    (II) ЕТАП. РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ В УПРАВЛІННІ СТАТИСТИКИ. Для того що зареєструватися в управлінні статистики необхідно:

    -Запит встановленого зразка;
    -Ксерокопія Виписки;
    -Квитанцію про оплату послуг;
    -Просту копію довіреності (-ей) на уповноваження особи для здійснення дій пов’язаних з державною реєстрацією юридичної особи;
    Протягом 1-2 робочих днів ви отримуєте на руки Довідку ЄДРПОУ (довідка статистики) та, в разі потреби, завірені копії довідки статистики, а також Лист про взяття на облік в управлінні статистики

    (III) ЕТАП. РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ В ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ. Для реєстрації у пенсійному фонді потрібно подати:

    -Заповнену заяву (отримати її можна на місці)
    -Копію Виписки
    -Копію Статуту
    -Просту копію довіреності (-ей) на уповноваження особи для здійснення дій пов’язаних з державною реєстрацією юридичної особи.
    Після завершення процедури реєстрації юридичної особи, засновник (-и) отримують на руки наступні документи:

    -Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
    -Один примірник зареєстрованого Статуту юридичної особи
    – Довідку ЄДРПОУ (довідка статистики)
    -Лист про взяття на облік в управлінні статистики
    -Довідку про взяття на облік в Пенсійному фонді
    Після завершення цих етапів Ви можете розпочинати ведення свого бізнесу.

    Відповіcти

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *