Як не стати заручником домашнього бізнесу

Незважаючи на той факт, що перваги роботи вдома є численними і різноманітними, найголовнішою причиною ведення бізнесу, не виходячи з будинку, залишається вільна можливість встановлення графіка робочого дня, який підбирає особисто для себе кожен підприємець, що працює вдома. Хоча більшість людей потрапляють у пастку, створену своїми ж руками, адже бажання зробити свій графік гнучким може зламати їх плани.

Показник зростання ділової активності вдома останнім часом має значний прогрес і згідно з даними Головного управління у справах малого бізнесу і адвокатури 52% всіх малих підприємств базуються на домашньому управлінні. Деякі власники домашнього бізнесу мають славу “трудоголіків”, адже вони можуть займатися своєю роботою цілодобово і підбирати зручний для себе графік для більшої продуктивності праці. Але варто пам’ятати про підводні камені подібного бізнесу, наприклад, не стати його заручником і рабом. Для того, щоб цього не сталося, Вам слід розмежовувати роботу і відпочинок, виділяти час для регулярного відновлення власних сил. Закрийте двері Вашого офісу або принаймні покиньте Вашу робочу зону і поверніться до “зони комфорту” в будинку, щоб відпочити і зайнятися особистими справами. Якщо Ваш бізнес включає викорстання домашнього телефону і важко ігнорувати звук телефонного дзвінка, спробуйте його вимкнути або поставити на автовідповідач. Якщо ж бізнес залежить від використання Інтернету, то просто вимкніть комп’ютер (чи спробуйте заховати від себе клавіатуру). Працюючи підприємцем вдома, Вам непотрібно бути доступним на робочому місці 24 години на добу, 7 днів на тиждень тільки тому, що офіс знаходиться в будинку. Врешті-решт офіс чи робоче місце – це лише певна частина дому, а не Ваша домівка повністю. Робота і житло під одним дахом має перелік своїх переваг, але в той же час може мати певні недоліки (наприклад, синдром “трудоголіка”, згаданий вище) і фактори, що здатні викликати стрес і нервові напруження. Розглянемо чотири шляхи, які допоможуть зробити Вашу робочу зону менш стресовою: – пам’ятайте, чому саме вдома Ви хочете займатися своїм бізнесом (наприклад, більше приділяти часу родині, мати гнучкий робочий графік); – обговоріть з Вашою родиною, який вона може зробити вклад у розвиток бізнесу; – використовуйте техніки управління часом. Складіть список першочергових справ, зараз існує у вільному доступі дуже багато блокнотів, органайзерів, які допоможуть Вам чітко складати план і розпорядок роботи. – ЗАВЖДИ знаходьте час для відпочинку і свіжого ковтку повітря. Підприємці, які працюють вдома, можуть зіштовхуватися з проблемами, які є унікальними, притаманними тільки для роботи вдома і є незнайомими для працівників в офісах. Взаємодія і спільна робота з іншими підприємцями, що працюють вдома, і працівниками у сфері малого бізнесу може відкрити Вам нові можливості, можете отримати цінний досвід і поради в управлінні бізнесом, а також навчитися протистояти стресам і складним ситуаціям. Ви можете поділитися своїми проблемами з іншими і це принесе полегшення, а також мудрі поради і варіанти вирішення складних ситуацій, розглянутих з різних точок зору.

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *