Як розвинути свій малий бізнес – 10 порад

 

1. Керуйте дебіторським рахунком

Будьте ввічливі, але тверді з клієнтами. Більшість видів малого бізнесу не мають руху грошової готівки, яка дозволяє таку розкіш та яка забезпечила б кредитні лінії своїм клієнтам. Ретельно прослідковуйте дебіторські заборгованості, і обов’язково доводьте до кінця минулі рахунки.

2. Майте власний план

Визначте цілі та майте чіткий план з часовою шкалою, згідно якої ви досягатимете своєї мети. Підтримуйте свій поступовий план для досягнення конкретних намічених кроків, які вам необхідні для досягнення заданих цілей.

3. Аналізуйте дані

Визначте те, що реально працює, так само як і те, що не працює. Також подумайте, що на даний момент не є пріоритетним, але також повинно бути! Чому потрібно платити за рекламу, яка не приносить результатів з продажів? Проаналізуйте веб-блоги з даними про продажі, після чого визначте своє ПІ (повернення інвестицій). Звільніться від речей, які не працюють та сконцентруйтеся на тих речах, які реально спрацьовують.

4. Адаптуйтеся

Будьте гнучкими та навчіться адаптуватися до ринкових вимог та новин. Малий бізнес, завдяки своїм об’ємам, може нормально пристосовуватися до більш швидких змін вимог ринку. Тому ваше завдання – швидко схопитися за можливості ще тоді, коли ваш ринок лише піднімається.

5. Випробуйте нові продажі

Думайте нестандартно та експериментуйте з новими маркетинговими засобами та каналами. Перевіряйте нові ринкові ініціативи, щоб визначити їхню ефективність. Перевіряючи доцільність нових маркетингових зусиль, ви можете віднайти недосить обслуговувану нішу, яка невдовзі може стати перевагою та затвердитися, як ваша власна.

6. Витрачайте гроші для того, щоб робити гроші

Велика кількість видів малого бізнесу неохоче витрачають власні кошти без крайньої потреби. Але в більшості випадків вам доведеться бути готовими витратити гроші, щоб отримати ще більше грошей. Лише переконайтеся у тому, що ви витрачаєте з розумом, а потім збирайте каміння.

7. Розглядайте ніші

Маркетингова ніша може виявитися дуже прибутковою для малого бізнесу. Великі компанії йдуть за більш просторими «розповсюдженими» ринками, в той же час часто ігноруючи ті самі дрібні ніші, залишаючи їх вільно відкритими для малого бізнесу, а це можна вигідно використати.

8. Спілкуйтеся

Спілкуйтеся з персоналом та клієнтами. Використовуйте різноманітні ресурси, щоб отримати та передати повідомлення.

9. Слухайте

Слухайте, що говорять ваші клієнти про вас та вашу продукцію. Дізнавайтеся, що їм подобається, рівно як і те, що їм не подобається. Приймайте до уваги те, що їм необхідно, цікавтеся їхніми потребами.

10. Створіть свій власний бренд

Пізнаваність торговельної марки створюється не в одну мить, але потужний бренд та його пізнаваність  по значущості буде на вагу золота, і у вас з’явиться можливість продавати продукцію протягом багатьох років. Докладіть усіх можливих зусиль, аби встановити власну торгову марку на вашому ринку продажів.

Шэрон Хаусли

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *