Вивчення мов у дитинстві та у дорослому віці – це дві різні речі?
Коли як. Протягом довгого часу вважалося, що єдиним шляхом дійсно вивчити мову – було почати вивчати її змалку, бо після досягнення повноліття ви не змогли б оволодіти мовою досконало, у вас назавжди залишився б акцент. Але ми вже знаємо, що це – неправда, адже існує стільки людей, хто вивчає мову вже в дорослому віці, і до того ж дуже добре. Отже це змусило нас ще раз дослідити, чим же відрізняється вивчення мови у дитинстві та у дорослому віці.
Чи дійсно ваш мозок більш піддатливий та гнучкий – або «пластичний» – коли ви ще дитина, а потім він стає більш жорстким та непроникним у віці дорослої людини? Чи на це впливають умови вивчення мови, те скільки та яку інформацію ви отримуєте, наскільки вам дозволяють розслабитися та як сильно вас заохочують інші? У дорослої людини, яка працює на двох роботах, та відвідує мовні курси щовечора о 7-й годині, інший тип засвоєння мови, ніж у дитини, яка безперервно отримує знання від матері, бабусі, батька чи іншого опікуна.
У кінці кінців, різницею у вивченні мови між дорослими та дітьми, мабуть, є поєднання двох чинників: пластичності мозку та умов вивчення. Існують також індивідуальні розбіжності. Якщо помістити різних людей в одну і ту ж саму ситуацію, одні будуть з нею справлятися з легкістю, а інші – з труднощами.
Переклад статті виконала студентка КНЛУ – практикантка ТОВ МЦП Майвік Солюшнс Трофимова Валерія (2021 рік)
Ответить
Want to join the discussion?Feel free to contribute!