Топ-10 помилок, що ховаються на веб-сторінках

Чи не думаєте ви, що поряд із усіма цими розмовами щодо контенту слід обговорити граматику?  Наші Веб сайти – це онлайн вітрини наших магазинів, це наш онлайн імідж.

Як  сайти відобразять професіоналізм нашого бізнесу, якщо на них повно граматичних помилок?

В інтернеті побутує більш розслаблена атмосфера, але чи варто нам очікувати більш вільного використання граматики? Ні. Хоча б тому, що інтернет – це середовище для різноманітних публікацій, а те, що ми розслабилися під час їх редагування, чи просто забули деякі граматичні правила впливає на їх коректність.

Саме час звернути увагу на наші власні Веб сайти та повторити основні граматичні правила, про які ми забули за цей час.

Давайте поглянемо на основні, на мою думку, граматичні помилки, що  причаїлися на Веб сторінках:

  • · it’s = it is

Наприклад:

It’s perfectly okay to bring your dog to work at Google.

(правильно)

Наприклад:

It’s goal is to increase productivity by 100 percent by the year 2007.

(неправильно)
У другому прикладі замініть it’s  на it is.

It is goal is to increase productivity .

Нічого не виходить, тому тепер ви знаєте, що це неправильно.

Це одна із найтиповіших помилок, які я зустрічаю, тож перевірте свої Веб сторінки на її наявність.

  • · Web site/page чи web site/page, а може –  Website/website (page)

Згідно із The Chicago Manual of Style правильно буде Web sites та Web pages. Врешті решт, ми посилаємось на orld Wide Web, тож Web слід завжди писати з великої літери. У цій книзі Web pages(sites) пишеться як два окремих слова.

У Webster’s New Dictionary of the English Language виданому у 2006 році вказано таке ж правило, що і в Chicago. Проте в он-лайн версії Chicago говориться наступне: ” Ми б радили використовувати Web site в офіційному стилі та website в неофіційному стилі, чи в дружній переписці. Якщо тільки ви не використовуєте з більшим бажанням Web site навіть при дружньому спілкуванні.

А зараз давайте розглянемо це з різних точок зору. Як шукають користувачі? Регістр не має значення, оскільки більшість систем не розпізнають його. Проте  якщо ви працюєте у сфері, в якій ключовими словами  є Web site чи Web page вам варто було б використати обидві форми (одне чи два слова) на своїх сторінках, тому що  користувачі Інтернетом шукатимуть обидві варіанта, не звертаючи уваги на їх правильність.

Подумайте про своїх користувачів і про те яким чином вони виконують пошук інформації. І нарешті, ви хочете професійний Веб сайт, але вашою основною метою  є продаж ваших товарів і послуг.

ПОРАДА:

Заголовки книжок варто виділяти курсивом.

  • · Де ставити крапки та коми: в лапках, за ними, чи залежно від речення?

Наприклад:

She said, “Periods and commas always go inside quotation marks, just like this.”

(правильно)

Наприклад:

This is “incorrect”, because the comma is outside of the quotation marks.

(неправильно)
Має бути так:

This is “correct,” because the comma is .

  • · E-mail чи email, яка форма множини від e-mail?

E-mail використовується для електронної пошти.

Згідно із Chicago у слові e-mail повинен бути дефіс і його не обов’язково писати з великої літери (E-mail).  І тут стає цікавіше. Адже у The American Heritage Dictionary вказується, що e-mails це форма множини для e-mail.

Згідно із Chicago обидва варіанта правильні. Врешті решт, множиною для mail  є така ж сама форма – mail. Ось тут кілька прикладів, взятих із їх Веб сайту:

“How much e-mail do you get each month?”

“Send me some e-mails when you get a chance.

Якщо слово е-mail – ключове для вас, вам ще варто додати і форму еmail на ваші сторінки. І знову ж, пам’ятайте про цільову аудиторію та про те, за допомогою яких слів вони здійснюють пошук ваших товарів та послуг.

Чесно кажучи, якби я, як інтернет-користувач могла робити передбачення, то я б сказала, що e-mail перетвориться в email саме через часте вживання другогої форми. Чи знаєте ви когось, хто б використовував форму e-mails? Я точно з ними незнайома!

  • · SEOs чи SEO’s

Це одне із тих правил, в якому зіткнулася із суперечливою інформацією.

У The Wordwatcher’s Guide to Good Writing & Grammar (за  редакцією Morgan S. Freeman) говориться наступне: “Утворення множини для літер та цифр це суто стилістичний прийом. Тут немає правильних і помилкових рішень, головне щоб утворена форма радувала око. Деякі письменники замість використання апострофа у  множині для О.К.,  просто приєднають закінчення s до літери (the three Rs) чи цифри (the 1930s). Інші ж вважають, що апостроф вносить ясність ( the three R’s, the 1930’s) Зверніть увагу на ‘Hooray for the YMCAs.’ Збирайте урожай.”

В Chicago говориться інакше. Автори вважають, що великі літери між якими немає крапок, використовуються в ролі слів можуть утворювати множину простим додаванням закінчення s. Хоча після маленьких літер необхідно ставити апостроф s.  Проте, в усіх джерелах є спільна думка про те, що апостроф слід ставити, якщо після великих літер  стоять крапки, як наприклад у даному випадку –  Ph.D.’s. Робіть те, що вам підходить і будьте логічні при виборі. Особисто я обираю форму SEOs

  • · Вибіркова перевірка орфографії

receive (пам’ятайте: і перед e окрім випадків після c)

all right (alright – це не слово)

category

dependent

a lot (завжди має писатися окремо)

cannot (правильніша форма)

Перейдіть до Dictionary.com (http://www.yourdictionary.com/library/misspelled.html) для ознайомлення із 250 словами, в яких роблять орфографічні помилки.

  • · Дефіс

Виникає плутанина із тим чи ставити дефіс у складних словах, писати складне слово разом, чи окремо. В Chicago говориться, що найкраще скористатися словником аби відповісти на це питання. Наявність дефіса ще залежить від тенденцій, як наприклад перетворення on line на  on-line і згодом на online. Між складним прикметником та іменником ставиться дефіс, лише коли прикметник стоїть перед іменником, а не навпаки.

Наприклад:

The newsletter contains the most up-to-date material in the SEO industry.

(up to date пишеться через дефіс, тому що воно використовується у ролі прикметника, що характеризує іменник material)

Наприклад:

The material in the newsletter is kept up to date.

( Після up to date немає іменника, тому дефіс не ставиться)

  • · Ще одна вибіркова перевірка

Their,  there чи  they’re

Their – це присвійна форма  (their house— а не they’re house);

they’re скорочено від they are;

А there це слово-паразит.

Наприклад:

There goal is to give they’re members the best online experience.

(неправильно)

Наприклад:

Their goal is to give their members the best .

(правильно)

  • · You, your чи you’re

Використовуючи функцію пошуку у вашому текстовому редакторі, переконайтеся що ви шукаєте саме you, а не your.

Наприклад:

If your looking for the latest industry news, visit his blog.

(неправильно)

Наприклад:

If you’re looking for the latest industry news .

(правильно)

  • · Однина чи множина (зараз з’являється почуття відрази)

Data чи datum

Data – це форма множини; datum – форма однини.

Отож, з технічної точки зору, говорячи про велику кількість інформації, вам потрібно використовувати форму дієслова у множині.

Наприклад:

The research data are being collected as we speak.

(правильно)

Якщо ви говорите. про якусь частину інформації, то правильною буде форма однини – datum.

Наприклад:

The datum shows that the Yahoo! search engine visited the site during the last twenty-four hours.

(правильно)

Проте грає роль і частота вживання цих слів. Оскільки data вживається як збірний іменник, зараз він використовується як у однині, так і в множині за виключенням випадків вживання в офіційному та науковому стилях. Так як ми задіяні в інформаційній індустрії це важливо знати.

Наприклад:

The research data is being collected.

(правильно)

  • · Коми

Коли ви читаєте ваші статті вголос, чи не зупиняєтесь ви в певних місцях? Найкращий метод “наукового тика” полягає в тому, що в цих місцях слід ставити коми. Насправді, граматика може бути досить логічною. Давайте поглянемо на деякі основні випадки вживання ком:

а. При перечисленні слів (apples, oranges, bananas, and grapes).

Зверніть увагу на те, що я поставила кому перед and.

Інформаційні джерела з граматики, як наприклад Chicago наполегливо рекомендують не ставити останню кому. Наведемо приклад із Chicago: “Уникайте ком перед if, and, та but.”

б. Із ввідними словами та фразами.

Ставте коми після ввідними словами та фразами, особливо якщо необхідна невелика пауза.

Наприклад:

At the end of the day, he left the office.

Наприклад:

Therefore, the next SES Conference is in December.

с. Щоб розділити складні речення.

Ставте коми  у складних реченнях, тобто в таких, які можна розділити на два окремих і повних речення.

Наприклад:

Search engine optimization is both art and science, and it requires both creativity and technology to be successful.

ПРИМІТКА:

Для написання цієї статті я використовувала 7 різних підручників із граматики. Вся інформація подана із посиланням на один, чи  кілька цих підручників. Я наполегливо рекомендую всім, хто створює контенти, придбати підручник з граматики. Останнього разу я придбала 15 видання  The Chicago Manual of Style.
Ви навіть можете підписатися на  його онлайн версію  за посиланням http://www.chicagomanualofstyle.org  Доступна безкоштовна 30-ти денна версія даної електронної книги.

Підведемо підсумки

Інтернет представляє багато речей великій кількості його користувачів.

При спілкуванні на неофіційних песурсах (форуми, інформаційнці об’єднання), нам не потрібно дуже перйматися правильністю граматики чи орфографії.

Ми просто спілкуємося з друзями.

Але, як на мене, на Веб сайтах, що є онлайн вітринами наших магазинів, ми маємо створити імідж професіоналів. Давайте докладемо зусиль, щоб бути впевненими, що наші сайти написані із правильною граматикою та орфографією.

Робін Ноблс

 
 
0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *