Що порадити батькам, які виховують дитину-білінгва?

Я б порадив бути заохочуючими та терплячими. Перед дітьми-білінгвами стоїть складніше завдання, ніж перед тими, що вивчають лише одну мову. Вони засвоюють два словникові та орфоепічні набори. Для нас, хто живе у країні з домінантною мовою, може виявитися складним встановити практичне призначення другої мови. Дитина має відчути, що мова є практичною, її є де застосувати. […]

Чи може вивчення другої мови у старшому віці запобігти розвитку хвороби Альцгеймера?

Це робоча гіпотеза. Ми проводимо дослідження, у яких ми навчаємо іноземній мові людей віком від 65 років, з метою покращення їх мозковою діяльності навіть у такому пізньому віці. Ми перевіряємо, чи можемо в цьому допомогти вивчення мов; та чи приносить їм це користь в плані підходу «пан або пропав» до здоров’я мозку. Початкові знаки подають […]

Мозок одномовної людини старішає не так, як мозок одномовної?

З досліджень нам відомо, що починаючи з віку 25 років, розвиток твого мозку починає йти на спад. Це стосується робочої пам’яті, ефективності роботи мозку, швидкості обробки інформації й т. і. Із віком цей спад стає більш різким. Аргументом білінгвізму є те, що під час старіння він злегка пригальмовує, що робить цей спад більш плавним. Про […]

Вивчення мов у дитинстві та у дорослому віці – це дві різні речі?

Коли як. Протягом довгого часу вважалося, що єдиним шляхом дійсно вивчити мову – було почати вивчати її змалку, бо після досягнення повноліття ви не змогли б оволодіти мовою досконало, у вас назавжди залишився б акцент. Але ми вже знаємо, що це – неправда, адже існує стільки людей, хто вивчає мову вже в дорослому віці, і […]

Чи може навчання другій мові сповільнити або заплутати розуміння у дітей?

Початок цим міфам про двомовність поклали дослідження, що проводилися в Сполучених Штатах і Сполученому Королівстві під час Першої та Другої Світової війни. Дослідження ці були вкрай недосконалими. До них залучали дітей із країн, розорених війною: біженців, сиріт та, у деяких випадках, навіть дітей, що бували у концентраційних таборах. Впродовж багатьох років їхнє навчання було перерване. […]

Які ж переваги білінгвізму?

Я цікавлюся взаємодією між вивченням мови та пізнанням – розумовими процесами мозку людини. Когнітивні переваги білінгвізму можуть проявлятися у ранньому дитинстві та посилюватися впродовж життя. Першою головною перевагою є те, що відоме нам як виконавча функція головного мозку. Вона дозволяє вам спрямовувати та контролювати свою увагу, а також здатність планувати. Вона також допомагає вам ігнорувати […]

Як знання другої мови підтримує діяльність мозку людини

Білінгвізм допомагає дітям вчитися говорити, а дорослим – старіти Рамін Скібба 11.29.2018 Навіть якщо ви вільно володіте двома мовами, завдання швидко й плавно переходити з однієї мови на іншу може виявитися складним. Абсолютно нормально викривлювати іспанські дієслова, що складаються з двох частин, вживати невірний прийменник англійською, або ж втрачати зв’язок між початком та кінцем довгого […]

Основні переваги та недоліки двомовності від Торрі Майлер

Наша рідна мова формує наше світобачення, креслячи межу між тим, що ми можемо назвати, і тим, що виходить за рамки нашого досвіду. Логічно, що чим більше слів ми знаємо, тим більше речей ми знаємо про світ. А тепер подумайте про дитину, яка росте, розмовляючи двома або більше різними мовами — світ значень, доступний цій дитині, […]

5 міфів про виховання двомовних від Ейлін Бертон

Мене виховували двомовною, і на тему виховання білінгвальних дітей існує кілька міфів, які продовжують мене дивувати. Перш за все, хто сказав, що для вивчення мови дитина повинна досягнути певного віку? Я знаю багато людей, які вивчили мову відвідуючи середню школу в чужій країні. І так, вони досить вільно говорять! Потім існує міф про те, що […]

Стокгольмський синдром

Кілька місяців тому Джуді випала честь виступити в SLAM! (Зустріч спілок скандинавської мови) у Мальме, Швеція. Це була фантастична подія, і після її закінчення Джуді провела чудовий відпочинок у Стокгольмі, Швеція. Там вона дізналася, що термін “Стокгольмський синдром” походить від дійсного випадку пограбування банку у Швеції в 1970х. Абсолютно логічно, що поняття базується на реальних […]